新謝婷婷脫毛@Medilase VS 舊謝婷婷脫毛@Dermes

 
 
話說係新聞到見到謝婷婷代言左新既脫毛品牌Medilase, 講真明星不嬲都有做開代言, 代言邊間都無咩特別, 但我最覺得令人印象深刻既係謝婷婷之前係代言脫毛品牌Dermes, 明星好少係同一個industry 到ship 去做其他品牌, 因為公司都唔想同其他品牌作比較, 同埋驚消費者覺得混亂。但今次謝婷婷竟然由dermes轉會去另一個脫毛品牌Medilase, 所以令我覺得好深刻, 另一個重點係謝婷婷同我一樣, 脫毛由dermes轉會Medilase
除左搵謝婷婷做代言人外, Medilase另外有一班專業女性幫佢地宣傳,我見成個center 都係呢班女性既 leaflet, 有黃真真, 松岡李那…  十廿個咁濟, 連呢D有地位既女性都揀左Medilase… 搞到我都愈黎愈有歸屬感,係咁推介Medilase比D朋友, 哈哈!!!!
作為一個消費者呢…Medilase VS Dermes 究竟有咩分別?
早前都同大家分享過我係激光脫毛Medilase同dermes既經驗,其實如果你問我兩者有咩唔同呢? 我就用以下既地方去比較啦 … 
 1. 服務方面
脫毛界Dermes係老字號, 當年我都係因為佢出名, 所以就2話不說咁Join 左。因為佢唔單止係大公司, 背景歷史悠久, 而佢既服務質素都好好, 講真去做脫毛, 都已經有好好既招呼。次次都會有姐姐問你想飲花茶定其他飲品等等。
脫毛界Medilase係新人, 佢好似開左2年左右到, 當初會join 佢都係因為朋友介紹。佢地既服務質素係正常, 但做唔到dermes個種皇帝式享受..haha.. 因為飲品得暖水同清水…
2.  療程舒適度同時間
我係Dermes脫毛個陣呢, 因為我做腋下啦, 因為要敷gel同冰袋, 冬季做脫毛, 真係有小小凍到想喊, 所以我都唔係話好勤力去做treatment。 
老老實實, 第1次去Medilase做脫毛個陣, 我係好緊張。因為我一入treatment room, 我做小腿, 咁佢幫我消毒左之後, 就同我講: 「好啦! 我地可以直接做treatment。」我個下呆左, 因為人地dermes都要敷曬gel同冰袋起碼10分鐘先做treatment, 點解Medilase咩都唔洗, 就可以直接做脫毛。 點知佢做個一下, 又真係無咩感覺, 只係吉吉地! 10分鐘都唔洗就做完。同埋職員同我講, Medilase用既激光脫毛儀器 Medilase Pro-u 24mm, 呢部機係依家市場上最新同最勁既機,醫學證實係最快同最有效做到徹底脫毛。好似腋下為例:大約係Medilase做4-6次就可以完成lu~(都係果句,最後都係因人而異)
3.電子化配套 
Dermes同medilase一樣,客人既資料都係直接入落電腦, 每一次做完treatment都係電腦到簽名確定完成。所有野都好電子化, 每一個treatment都入曬電腦record, 咁就唔洗驚啦..
而 Medilase額外有一個DCIMS醫療電子服務追蹤系統,係我幾欣賞既地方… 因為呢個DCIMS系統由註冊醫生監察。我初頭都唔知呢個DCIMS系統咩黎既, 但後來先知, 原來每一次做treatment既時候, 都會全方位追蹤客人既療程記錄, 再由註冊醫生監察, 確保我地客人每一次做treatment既效果, 同確保我地既皮膚狀況係最好同最靚。
其實, Dermes 同 Medilase真係各人千秋, 服務黎講dermes真係做得好過Medilase, 而療程方面呢, 我自己就係鍾意medilase多d既..
而家Medilase免費PRO Test 試做,唔洗錢,大家都可以上去睇下咩環境再決定既…




Leave a Reply

